Helgens äventyr!

Ladie har gått ut i skogen med Emilia i helgen medan Quattro har fått tränat.
Fredagen bestod av hoppträning för Maggan Bäckström. Qu fick de som en "freeky friday" dag, busig och pigg så skulle vi hoppa på en hand!! Men det gick..
Sedan lördag och söndag hade jag fått två träningsdagar av en kille från portugal. Marc Andre Wery. Som driver Quianta da Fé i Portugal. Två bra dagar där vi kan ta till vara på många bra tips.. Han kommer nu komma till Sundsvall en gång i månaden ungefär som jag tänker försöka vara med på. Är någon intresserad kan ni gärna höra av er till mig så medlar jag kontakt.
Idag får Qusen vila men Ladie ska till ridhuset..
 
Får se om jag kan uppdatera i kväll..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback