Sammanfattning av 2012!

Vilket år vi haft åter igen!!
 
Visseligen har det gått lite upp och ner på tävlingsbanan men jag får inte glömma bort att det bara är två år sedan det knappt gick att styra runt Lätt B på honom..
 
Kollar jag i TDB så kan jag inte påstå att jag är sådär jätte nöjd med resultaten på Qu men han har gjort en fin prestation på träningarna och utvecklats mycket där..
Vi har ändå under året skrapat ihop 4 placeringar på nationell nivå..
 
Desto bättre på tävlingsfronten gick det men bonus hästen Diezel.. Vi sammarbetade under april till augusti och lyckades på 7 starter knipa 4 topp 3 placeringar och vinna Norrlandmästerskapen för Seniorer.
Vilken pärla till häst och vilken ära att få rida honom! Nu håller jag tummarna för att ägaren snart ska ha fler barn..
 
Lilla Ladie hade bara en verklig uppgift förra året och det var 3-års testen i maj. Det var helt okej, hon är ingen häst som gör sig utan ryttare utan behöver lite ridning för att visa sitt rätta jag.. Därför tränas hon nu för att få visa upp sig på 4års testen i höst om hon är kvar i mina ägor annars hoppas jag att jag iaf kan birda med att hon ska vara redo för det..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback