Nu är vi redo att visa oss igen...

Så var de dags för tävling igen, denna gång är det Hagfors som står som adress netta 48 mil. Hur tänkte du där? är de kanske många som undrar eftersom Bollnäs också har meeting i helgen..
Jo jag tänkte nog inte alls tror ja igentligen men jag gillar att åka lite längre för annat motstånd. jag menar vi är ju inte överdrivet många i Sundsvalls området som rider Georg och intemedier klasserna..

I allafall Quattro har gått väldigt fint sedan han sattes igång igen och jag känner mig jätte laddad för helgen. Detta blir sista tävlingen innan vi åker på lag SM andra helgen i Augusti.

Kommer nu i helgen att hålla er uppdaterad om ritterna så välkommen tillbaka vänner :-)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback