Helgen!

Hann inte blogga något alls i helgen vet inte vad vi gjort men tror inte vi suttit stilla en sekund på hela helgen.
Resan upp i fredags gick bra dock blev inte uppladdningen som planerad då Quattro fick en finne som han hade ont av men vi gjorde en chansning på att de skulle gått över till lördagen och de gjorde sen också. Red Quattro mitt på dagen eftersom vi inte skulle starta förrän efter 7 på kvällen. Han kändes rätt okej på framridningen sen blev han rätt het men inne på banan blev han hetare kan man säga.. Fick kring 62% inget att skryta med direkt men det blev en andra plats på de. Söndagen sen kändes han lugnare på framridningen men inne på banan tappade jag honom helt. Gjorde allt jag kunde (tror jag)för att få honom rundare och mer avspänd men lyckades inte ett riktigt platt fall kan man säga. Red på 60%.
Nu är vi hemma igen och jag har fått hem en ny medlem i teamet berättar om de sen.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback