Klubb byte!

Nu är det klart att jag fått dispens att byta klubb trots att jag redan tävlat en tävling i år.

Efter alla mina tävlingsår har jag alltid representerat Sundsvalls ridklubb just för att jag tyckt att klubben varit en bra klubb för alla medlemar både för de som rider på ridskola och privat. Men under den senaste tiden har mycket förändrats på klubben och vi har därför valt att helt gått ur klubben.

Vi har därför nu bytt till Edsbyns Ridklubb och kommer att representera dom resten av säsången. Detta innebär också att planen om Lag SM i år ligger lite på is men jag deltar gärna i lag.

 

 

 

Kommentarer
Postat av: Josefine L.

Hej! KUL att du bloggar så bra nu för tiden! Hoppas det håller i sig! ;) Det blev ett klubbyte då ändå! Hur blir det med tävlingsdagar då? Tänker alltså på när klubben arrangerar tävling (och hur ofta) du/ni kommer att få sitta och åka ned till Edsbyn för att hjälpa till med sekretariat osv? DET kan du skriva om i ett inlägg tycker jag ;)

Kram!

Svar: Tack :) ska fixa ett önskat inlägg. Kram!
Isabelle

2014-03-15 @ 10:09:11
Postat av: helena "stolt uppfödare åt q o ladie"

Men va kul!! Välkommen, du har alltid sovplats hos oss!! Och stallplats oxå för den delen, just nu i alla fall!:)

Svar: De är bra vi pratade om att komma ner i helgen men Ia hade fullbokat :(KRAM!
Isabelle

2014-03-17 @ 20:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback