Fredagens ritt.

Jag startade ganska mitt på dagen vilket var skönt. Vi tog en morgonpromenad på tävlingsbanan innan vi gick ner till uppstallningen för att göra iordning inför framridning.
 
Jag började med att rida fram inne i ridhuset som låg alldeles brevid banan. Han kändes lyhörd och var avspänd. Med ca 5 min kvar till min start tid gick vi ner till framridningen ute som var igentligen samma bana som tävlingsbanan. Där blev mr Q lite spänd men jag fick honom ändå rätt okej innan vi skulle in på banan.
 
Väl inne på banan gjorde Quattro som han iregel alltid gör, ändrar sin inställning till uppgiften och kör för fullt. Det märks verkligen att han gillar när det är mycket publik.
 
I helt het tycker jag att programmet var bra slutade på 66,316, med rätt ojämna dommarsiffror.
Fick fina 68,158 av Lars Andersson och hade mig som 3a i klassen vilket var jätte skoj.
 
Film kommer senare ikväll för hoppningsvis.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback